Schowek (0) Zaloguj się Załóż konto

Producenci

Kontakt

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 
» Dostawa

Dostawa

Zamówienia dostarczamy poprzez firmę kurierska GLS oraz Pocztex .
Kolejno weryfikowane trafiają  jako zlecenie wysyłki na magazyn.
Każda paczka opuszczająca SKLEP jest starannie zapakowana.
Choć uszkodzone przesyłki są rzadkością dzięki indywidualnym opakowaniom chroniącym zawartość, należy dopełnić formalności sprawdzając zawartość z kurierem i ewentualnie wyegzekwować protokół szkody!!!

Zwrot towaru
Każdy produkt zakupiony przez KONSUMENTA w naszym sklepie na zasadach sprzedaży wysyłkowej można zwrócić w ciągu 14 dni od daty zakupu bez podania przyczyny. Zwrot przyjmiemy tylko wtedy, gdy produkt nie nosi śladów użycia, nie był kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony. Dotyczy to również oryginalnego opakowania. Zwracany produkt musi być kompletny. Zwrócony towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć oryginał paragonu (kopię faktury VAT) i odesłać na adres naszej firmy ( F.H.U Emilia ul. 21 Stycznia 38, 87- 500 Rypin) na swój koszt.
Przesyłki na nasz koszt nie będą przyjmowane i będą zwracane do nadawcy!
Pieniądze zwracamy przelewem na wskazane konto bankowe w terminie do 14 dni roboczych od dnia uznania roszczenia.

Odbiór przesyłki
W momencie odbioru przesyłki klient ma obowiązek sprawdzić czy jest ona oryginalnie zapakowana. Paczka powinna być oklejona taśmą, która nie może nosić śladów uszkodzenia. Dodatkowo część przesyłek jest również owijana czarną folią stretch. Drobne rzeczy pakowane są do firmowych kopert.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśm lub stwierdzenia śladów otwierania przesyłki, prosimy nie odbierać przesyłki i jak najszybciej skontaktować się z naszym sklepem. W wypadku stwierdzenia ukrytej wady produktu prosimy w trybie natychmiastowym skontaktować się z naszym sklepem w celu ustalenia procedury zwrotu sprzętu do sklepu oraz sposobu jego zabezpieczenia na czas transportu.
Po uiszczeniu kwoty pobrania należy koniecznie sprawdzić zawartość przesyłki przy kurierze. W przypadku niezgodności zawartości należy jak najszybciej skontaktować się z naszym sklepem oraz spisać z kurierem protokół szkody na specjalnym druku udostępnionym przez kuriera. Tylko protokół podpisany przez kuriera jest podstawą do reklamacji zawartości przesyłki!

Reklamacje
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep. UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby! Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.
 
Przejdź do strony głównej